Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki ER6N
Krachtige 2 cilinder motor 73pk
Bouwjaar 2006
Km Stand 39500
2 sleutels aanwezig
Afleverbeurt incl garantie mogelijk (meerprijs €200)
Inruil & Financiering mogelijk
Gratis tenaamstelling
Gratis 5 dagen all risk dekking
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistof gekoelde viertakt parallel twin |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 11,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | brandstof injectie: Ř 38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 72,1|53|8.500 |
Max. koppel | 66|7.000 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm |
Vering achter | exentrisch geplaatste schokdemper, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele semi zwevende 300 mm wave type remschijf, tweezuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf wave type |
Voorband | 120/70-ZR 17 |
Achterband | 160/60-ZR17 |
Wielbasis | 1.405 |
Lengte | 2.100 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1.095 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 174 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De EN-6n is eind 2005 door Kawasaki gelanceerd en is een trendy motorfiets die zich kenmerkt door zijn opvallende kleurstellingenen en koplamppartij, afwijkend dashboard en een liggende achtervering. Ook leverbaar met een ABS remsysteem. Leverbare kleuren vivid yellow, galaxy gray en ebony. |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 | Spakenburg, Utrecht |
 | 033-2999800 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken