Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki ER 6 N ABS Nieuwe set banden!
4.895,- of vraag vrijblijvend financiering aan!
Opties en Accessoires:
• bj. 2010
• 34.934KM
• Nieuwe set banden
• Gear indicator
• Korte kenteken plaat houder
• Wheel striping
• Sliders
• Boekje
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2 cylinders, 4-stroke, Inline, water cooled |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.3 : 1 |
Kleppen | DOHC, variable 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 70.56 pk / 51.9 kW bij 85000 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Wet, multiple discs, cable operated |
Versnellingsbak | Manual 6-speed |
Verhouding | |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | |
Frame | steel, Trellis frame |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø300 mm |
Remmen achter | Disk, Ø220 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 160 / 60 R17 ZR |
Wielbasis | 1405 mm |
Lengte | 2100 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1095 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 174 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken