Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SPORT SCOUT LIMITED - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Brons
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige Indian Motorcycle Sport Scout Limited in de kleur Nara Bronze.

Voor ieder die graag meer eist van hun motorfiets, biedt de Limited Uitvoering alles van de Standaad Uitvoering en voegt daar Cruise Control en Traction Control aan toe voor betrouwbare en voorspelbare rijeigenschappen onder alle omstandigheden. Ook heeft de Limited Uitvoering drie rijmodi (Sport, Standaard en Tour) voor een optimale rijervaring, en een USB-poort voor het aansluiten en opladen van externe apparaten.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion