Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT - 2015

26793 Km
Indian Motorcycle Red
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Indian Scout in de ultieme kleur: Indian Motorcycle Red. 

Weer zo'n mooie Scout, een prachtige motor om te zien in de klassieke kleurcombinatie Rood met Cognac zadel.
De Scout is door zijn 100PK Krachtige V-Twin in combinatie met de 6- versnellingsbak en de unieke gewichtsverdeling,
een heerlijke vlotte en goed stuurbare rijmachine. 

Deze Scout rijdt vanaf September 2018 op de Nederlandse wegen, en is Mei 2021 bij de 2e nederlandse eigenaar gekomen.
Deze heeft de onderhoudsfacturen vanaf dat moment keurig bewaard.

23/10 2021 Kreeg de Indian compleet onderhoud   bij 22.395 km (banden/ Olie/ Remvloeistof )
09/06 2023 Kreeg de Indian onderhoud + voorvork bij 24.744 km

Nu staat de Scout bij ons met een kilometerstand van 26.792 km

In absolute topstaat met de buddyseat en steps erbij.

Nieuwschierig over deze Indian? Kom langs voor een proefrit of bel 072-5119292 voor info.


 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.

Opties en Accessoires:
ABS, Boardcomputer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion