Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER SIXTY - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
WIT METALLIC
Vermogen:
59 kW
Teller:
9.106 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

De INDIAN SCOUT is voorzien van mooie en functionele accessoires om er lekker op uit te gaan . Grote lederen tassen met binnen tassen zijn gemonteerd om genoeg spullen mee te nemen . De motor is in de kleur metallic wit en verder voorzien van een zwarte beschermbeugel met highway steps , afneembaar windscherm , vaste rugsteun voor de passagier en bagage rek.

Voor €12990,- staat de motor rijklaar.

Opties en Accessoires:
4" analoog instrumentenpaneel met snelheidsmeter, controlelampjes en multifunctioneel display, Afneembaar windscherm, Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Bagage rek, Druppellader aansluit stekker, Dubbele uitlaat, Duo seat, Duo steps, Lederen zijtassen, Lichtmetalen velgen 16'', Metallic lak, Rugsteun, Valbeugel zwart




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Indian Motorcycle Rotterdam
Waalhaven ZZ 6, Haven 2248
Rotterdam
Plan de route
010-4286320
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion