Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  ROADMASTER LIMITED - 2021

Garantie: Ja
10564 Km
ONBEKEND
indian - roadmaster-limited
indian - roadmaster-limited
indian - roadmaster-limited
indian - roadmaster-limited
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 20 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10116
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 171
Garantie: Ja
Status: Gebruikt

Indian Roadmaster Limited Darkblue Metallic

INDIAN ROADMASTER
De Roadmaster is een nauwgezet samengestelde, krachtige en uitgebalanceerde touring-fiets. Bomvol met het meest complete pakket aan touring-mogelijkheden.

TOUCHSCREEN MET RIDE COMMAND
Een prachtig 7-inch touchscreen met RIDE COMMAND biedt integratie van Apple CarPlay, navigatie, Bluetooth®-connectiviteit, en nog veel meer.

THUNDERSTROKE 116 V-TWIN MOTORBLOK
De luchtgekoelde Thunderstroke 116-motor produceert een koppel van 171 Nm voor uitzonderlijke kracht bij lage toerentallen en een soepel rijkarakter bij elke snelheid.

COMFORTABEL DOORRIJDEN
Verwarmde handgrepen en tweepersoons zadel met onafhankelijke warmteregeling voor zowel de passagier als de bestuurder garanderen dat je reist in alle comfort. Harde onderste kuipdelen met verstelbare ventilatieopeningen bieden rijders de mogelijkheid de luchtstroom aan te passen voor superieur rijcomfort.
Motortype Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc

Prestaties
Maximaal koppel RPM 3000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 171 Nm

Standaarduitrusting
7 inch touchscreen powered by Ride Command with Navigation and Apple CarPlay® integration
Power Windshield
Highway Bars
Vinyl Rogue Seats
Heated Grips
Adjustable Passenger Floorboards
137 litres of Storage
Tire Pressure Monitoring
Remote-locking Hard Saddlebags & Trunk
Selectable Ride Modes
Rear Cylinder Deactivation
ABS
Cruise Control
Keyless Ignition
200 Watt Audio System with AM/FM, Bluetooth, USB, Smartphone Compatible Input, and Weatherband
12V Charging Port

Electronica
Meters Fairing-mounted instrument cluster




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion