Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2024

€ 18.995,- € 20.590,-
Garantie: Ja
100 Km
Wit
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Indian Motorcycle FTR 1200 Sport

LOWLANDS SUMMER DEAL! VAN 20.290 VOOR 18.995.

Deze veelzijdige motorfietsen zijn even krachtig als lichtvoetig. Deze motorfietsen bieden een rechte en comfortabele rijpositie, gecombineerd met een bijzonder dynamische handling. Ideaal voor ritten in de bergen, maar ook voor in de stad en voor woon-werkverkeer.

De Indian Motorcycle FTR is de flattracker voor de weg. Het ultieme speedwaygevoel. Deze iconisch vormgegeven motorfiets brengt controle en prestaties naar een ongeëvenaard niveau.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Moto Morini


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion