Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Referentienummer: 10168
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 118
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Bijzonder veelzijdig:
Bij de FTR-modellen heb je de voetsteunen recht onder je en het stuur ter hoogte van je middel. Zo kun je je rijpositie onderweg gemakkelijk variëren, van agressief op het moment dat je dat wilt tot ontspannen voor comfortabel toeren.

Krachtig:
De combinatie van de krachtige 1203 cc vloeistofgekoelde V-twins en het wendbare rijgedrag staat garant voor dynamische en opwindende rijsensaties.

Minimalistische styling
De FTR's zijn wars van iedere opsmuk. Alles heeft maar één doel: een geweldige rijervaring.

EEN COMBINATIE VAN STIJL EN PRESTATIES
Met de in de American Flat Track-competitie opgedane ervaring zet de iconische FTR de traditie voort met nog meer verfijning. Deze motor brengt voor straatgebruik geschikte prestaties, gebruiksgemak en controle naar een tot nu toe ongekend niveau. Deze ongeëvenaarde Amerikaanse V-twin staat klaar voor je volgende avontuur.
Motortype: Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud: 1203 cc
Boring x Slag: 102 mm x 73.6 mm
Compressieverhouding: 12.5:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem: Gesloten brandstofinjectiesysteem / 60 mm boring

Prestaties:
Maximaal koppel RPM: 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM): 118 Nm

Kleur/graphics: Black Metallic, Stealth Gray / Orange Burst
Fabrieksgarantie: 2 jaar
Standaarduitrusting: ABS, cruise control
Verlichting: Led-koplamp, led-achterlicht/-richtingaanwijzers
Meters: 4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion