Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Nieuw! Met 24 maanden garantie. Overjarig model.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Eencilinder viertaktmotor
Boring x slag
89|60
Cilinder inhoud
373.2
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
|32|
Max. koppel
|
Koppeling
PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
9.5
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Vakwerkbuizenframe, gepoedercoat
Vering voor
WP Upside-Down Ø 43 mm
Vering achter
WP-monoschokdemper
Remmen voor
Vaste, radiaal gemonteerde vierzuiggerremklauw met schijf
Remmen achter
Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf
Voorband
Achterband
Wielbasis
1.357
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
835
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
De VITPILEN 401 is een frisse, ongecompliceerde en nieuwe benadering van het motorrijden. Hij is subtiel, stijlvol en ontdaan van alles wat onnodig is. Het minimalistische en tegelijk progressieve ontwerp opent nieuwe mogelijkheden voor de motorcultuur en maakt urban motorrijden toegankelijker en uitnodigender dan ooit tevoren. Een motor voor vooruitstrevende, ruimdenkende rijders die waarde hechten aan uitzonderlijk design en op zoek zijn naar nieuwe manieren om hun stad te verkennen.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk.
Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000.
2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.