|
Motor | Eencilinder tweetaktmotor |
Boring x slag | 72|72 |
Cilinder inhoud | 293.2 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Meervoudige DDS-plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Magura |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ring |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD Xplor 48 met preload-regelaar |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Zwevende Magura-tweezuigerremklauw, remschijf |
Remmen achter | Magura zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.495 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 105.4 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De TE 300i biedt ongeëvenaarde flexibiliteit en een perfecte balans tussen vermogen en lichtgewicht wendbaarheid. Door de toevoeging van elektronisch geregelde brandstofinspuiting is de vertrouwde tweetaktmotor extreem eenvoudig in gebruik. Het systeem zorgt ook in wisselende omstandigheden voor de perfecte inspuiting, zodat het gevraagde vermogen altijd gelijkmatig en precies wordt geleverd, zonder dat de inspuiting handmatig ingesteld hoeft te worden. Door middel van een aparte olietank en -pomp wordt tweetaktolie volgens ingestelde verhoudingen apart toegevoegd, zodat olie en brandstof niet vooraf gemengd hoeven te worden. |