|
Motor | Eencilinder tweetaktmotor |
Boring x slag | 72|72 |
Cilinder inhoud | 293.2 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Meervoudige DDS-plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Magura |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ring |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 9.25 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD Xplor 48 met preload-regelaar |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Zwevende Magura-tweezuigerremklauw, remschijf |
Remmen achter | Magura zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.495 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 105.4 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Ga waar weinigen zijn gegaan met een machine met een wereldkampioensstamboom: de TE 300. Dit lichtgewicht model, dat is ontworpen met volledige concentratie op prestaties, en in staat om de meest technische beklimmingen te bedwingen, is ontegenzeggelijk superieur in zijn natuurlijke habitat. De TE 300, die voorop blijft lopen in de ontwikkeling van tweetaktmotoren, maakt nog steeds gebruik van de beproefde elektronische brandstofinjectie voor een soepel, controleerbaar vermogen en een indrukwekkend koppel. Nieuwe, donkerblauwe en elektrisch gele grafische details, geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk, onderstrepen de voortdurende evolutie van de TE 300 en creeren een echt onderscheidende look. |