Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 125 - 2022

Garantie: Nee
4899 Km
Zwart
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van eerste eigenaar deze Svartpilen 125.

Motor heeft nog zeer weing gelopen slechts
4900 KM en dat is de hele motor aan te zien.

Los zit hierbij een Leo Vince uitlaat .

Ook zit er een andere tussendemper onder.

Alle originele onderdelen zitten erbij.

Dus zoek je een lichte of A1 11 KW motorfiets kom hem bekijken en maak een proefrit.

Ingeruild bij een andere motorzaak op een nieuwe motorfiets daar van over genomen.

Motor staat klaar.voor een proefrit en of bezichtiging.

Inruil mogelijk.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion