Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  EE 5 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - ee-5
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De EE5 is de perfecte machine om jonge coureurtjes kennis te laten maken met de opwindende wereld van het offroadrijden. De EE5 wordt aangedreven door een hypermoderne elektromotor met een piekvermogen van 3,8 kW en is vakkundig samengesteld uit een frame van chroom-molybdeen, WP-vering en hoogwaardige componenten. Met zes rijmodi en een aanpasbare ergonomie dankzij een verstelbare zithoogte kunnen motorrijders met de EE5 hun zelfvertrouwen vergroten naarmate ze groeien en op een veilige en controleerbare manier de basisbeginselen van offroadrijden aanleren. Bovendien produceert de baanbrekende EE5 bijna geen geluid, waardoor hij perfect is voor rijden in gebieden die gevoelig zijn voor geluidsemissies.

Verstelbare zithoogte
6 verschillende rij-modi
2 uur rijtijd
1 uur laadtijd

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion