Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2023

Garantie: Ja
9530 Km
Wit
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij bieden wij aan een uniek nette Honda XL 750 Transalp. Motor verkeerd in een uniek mooie staat. Deze Honda is van bouwjaar 2023 en heeft 9547 kilometer gereden. Motor wordt geleverd met garantie en afleverbeurt. Voor meer info kunt u ons bellen op 06-431 42 530 of kom de motor bekijken in Nijkerk op Riddererf 6B. 

  • +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
     
    • De Boer Motorsport 4 en 5 juli feestelijke opening!
    • Motorkleding afdeling op 1e verdieping is ook klaar.

    Op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli is de officiële opening van De Boer Motorsport. Natuurlijk met het gezellige hapje en drankje maar ook met de geheel nieuwe motorkleding afdeling bovenin het pand!

    Vrijdag ben je van harte welkom van 14.00 - 20.00 uur.
    Op zaterdag van 09.00 - 16.00 uur.

    Locatie: Riddererf 6B, 3861PT Nijkerk
    www.dbmsport.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DBM Sport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion