Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, parallel twin, SOHC, 8 kleppen |
Boring x slag | 77|80 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | |
Vermogen | 54|43.3|6.000 |
Max. koppel | 69|4.000 |
Koppeling | Natte multi-plaatkoppeling met dubbele ontkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen dual clutch transmission (DCT) |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Diamantframe |
Vering voor | 41 mm USD voorvork, 153.5 mm slag |
Vering achter | Mono-shock demper, Pro-Link swingarm, 150 mm veerweg |
Remmen voor | 296mm dubbele remschijf met radiaal gemonteerde vierzuigerklauw |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf met met enkelzuigerklauw |
Voorband | 120/70 R17 |
Achterband | 160/60 R15 |
Wielbasis | 1.590 |
Lengte | 2.215 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1.370 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Grand Prix Red, Matte Iridium Grey Metallic,Pearl Deep Mud Grey,Grand Prix Red,Harvest Beige. |
Beschrijving | ONEINDIG AVONTUUR ACHTER ELKE HOEK
Onze X-ADV zette de eerste stap. Verbrak de regels. En leidde de weg. Deze SUV op tweewieler tart alle conventies door de capaciteiten en prestaties van een Adventure-motorfiets te combineren met het comfort, de handigheid en alledaags gebruiksgemak van een motorscooter. Deze premium Urban Explore snelt in een oogwenk van stadswijk naar offroadpad en weer terug en maakt van elke rit een unieke ervaring. En we maakten elk onderdeel beter. |
| Dealerschappen: DUCATI, KAWASAKI, ROYAL ENFIELD, VESPA |
De veelzijdige motorzaak
Al sinds 1985 is Moto Rotterdam een spil in de Nederlandse motorwereld. Al op jonge leeftijd begon de oprichter de motorzaak en groeide uit tot een begrip in de regio. Tot voor kort heette de motorzaak Motoport, inmiddels is de naam omgedoopt tot Moto Rotterdam.
Kawasaki dealer & kwaliteitsoccasions
In Rotterdam proeft u een duidelijke passie voor het bekende groene motormerk Kawasaki. Al meer dan tien jaar vinden motorrijders hun nieuwe Kawasaki in de showroom op het industrieterrein Spaanse Polder. Kawasaki staat bekend om zijn veelzijdige modellen aanbod: van de extreme supercharged H2R tot de veelzijdige Versys maken het merk aantrekkelijk voor bijna ieder type motorrijder.
Met een aanbod van meer dan vijftig kwaliteitsoccasions van verschillende motormerken is de kans dat uw droommotor in de motorzaak te vinden is groot. Door het officiele Kawasaki dealerschap worden er veel motoren ingeruild en dragen bij aan een extra groot en divers assortiment occasions.
| Rotterdam, Zuid-Holland |
| 010-4625556 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken