Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Ontzettend mooie VTR1000F Fire Storm - Laatste model met de grotere Tank en mooie Cockpit - Leo Vince Demper met een Prachtige Sound - Dynojet Stage 1 Kit - Duo Cover in Kleur - Heerlijke fijne dikke Twin in zeer goede staat! -
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt DOHC 90° v-twin |
Boring x slag | 98|66 |
Cilinder inhoud | 996 |
Comp. verhouding | 9.4:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | 48 mm slated flat-slide CV-type |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|82|9.000 |
Max. koppel | 97|7.000 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 109 mm |
Vering achter | Pro-Link demper met verstelbare veervoorspanning, en verstelbare demping 124 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.430 |
Lengte | 2050 |
Breedte | 710 |
Hoogte | 1.155 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 193 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
WELKOM BIJ SNOEK MOTOREN !
Wij zijn in 1969 begonnen met het verkopen en repareren van Honda's !
Door ons al die tijd alleen op dit merk te richten, kunnen we inmiddels rustig zeggen dat we hierin gespecialiseerd zijn. Dit en onze Noord-Hollandse nuchterheid onderscheiden ons van andere motorzaken.
Waarom het de moeite waard is om eens bij ons te komen kijken ? ruime keuze in nette, schadevrije gebruikte Honda's goed en eerlijk advies vakbekwaam personeel goede werkplaats grote voorraad Honda onderdelen veel motorkleding en helmen voor uitverkoopprijzen Graag tot ziens !
 | Heerhugowaard, Noord-Holland |
 | 072-5712241 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken