Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C SHADOW - 1998

Garantie: Ja
13690 Km
Zilver paars
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda VT 750 C Shadow! 
4.195,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 1998
• 13.690 KM  
• a2 35kw rijbewijs geschikt 
• Nieuwe set banden 
• Hoog windscherm 
• Koffer set 
• Sissy bar 
• Chrome beugel 
• Boekjes compleet 
• Sleutels compleet 
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is Verbeek Buijnsters Motoren ( VBM )  in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend!

    Maandag, dinsdag en woensdag op afspraak
    Donderdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Vrijdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Zaterdag van 10 uur tot 15 uur


    Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @Verbeekmotoren 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion