Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ontdek de perfecte combinatie van sportiviteit en comfort met deze prachtige Honda VFR800 uit 2004. Deze toermachine staat bekend om zijn soepele V4-motor, betrouwbare prestaties en uitstekende rijeigenschappen – ideaal voor zowel lange reizen als sportieve ritten.
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt,16 kleppen DOHC 90° V4 |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 782 cc |
Comp. verhouding | 11,6 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische benzine-injectie PGM-FI |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 108,8 pk / 80 kW bij 10.500 tpm |
Max. koppel | 80 Nm bij 8.750 tpm |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 245 km/u |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | qua veervoorspanning instelbare 43 mm telescopische voorvork, veerweg 109 mm |
Vering achter | Pro-Link schokdemper met instelbare veervoorspanning en instelbare uitgaande demping, 120 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 256 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.460 mm |
Lengte | 2.120 mm |
Breedte | 735 mm |
Hoogte | 1.195 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300
kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken