Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER C-ABS - 2012

Garantie: Nee
36190 Km
.
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Honda vfr1200x in topstaat !

Honda vfr1200x crosstourer in topstaat !


- Merk: Honda
- Model: Vfr1200x
- Tellerstand: 36190 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Aantal cilinders: 4
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Deze prachtige honda Crosstourer verkeerd zowel optisch als technisch in topstaat 
deze motor komt van de eerste eigenaar die deze motor in 2012 nieuw kocht en er sindsdien slechts 36190 km mee reed 

deze motor word geleverd incl een grondige afleverbeurt waarbij we ook de banden hebben vervangen ( ivm leeftijd van de banden ) 

Zoektermen ; adventure , gs , allroad 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion