Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER C-ABS - 2012

Garantie: Nee
36190 Km
.
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Prijs: Op aanvraag

Honda vfr1200x in topstaat !

Honda vfr1200x crosstourer in topstaat !


- Kenteken: 49-MX-JB
- Merk: Honda
- Model: Vfr1200x
- Tellerstand: 36190 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Aantal cilinders: 4
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Bagster zadel
- Handkappen
- Middenbok
- Ruitje
- Topkoffer


Deze prachtige honda Crosstourer verkeerd zowel optisch als technisch in topstaat 
deze motor komt van de eerste eigenaar die deze motor in 2012 nieuw kocht en er sindsdien slechts 36190 km mee reed 

deze motor word geleverd incl een grondige afleverbeurt waarbij we ook de banden hebben vervangen ( ivm leeftijd van de banden ) 

Zoektermen ; adventure , gs , allroad 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Bagster zadel, Handkappen, Middenbok, Ruitje, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion