Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F C-ABS - 2010

Garantie: Ja
56513 Km
GRIJS ANTRACIET
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2010
Aantal sleutels: 2

B.t.w. motor deze prijs is inclusief
ca. 1109 euro b.t.w. Deze is terug te
vorderen voor ondernemers.

In perfecte staat HONDA VFR 1200F
ABS met 3 delige kofferset in kleur.

Dealer onderhouden met gestempeld
onderhoudsboekje en 2 sleutels.

Prachtige schadevrije en pekel
aanslagvrije HONDA VFR1200F met maar
liefst 172pk aan motorvermogen.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn al ruim 30 jaar een betrouwbare partner in de
motorwereld. Wij verkopen 1e klas kwaliteit motoren,
sportauto's en USA Pickup Trucks voor een eerlijke en
betaalbare prijs. Tevens inkoop van bovenstaand.

Alle genoemde prijzen zijn gebasseerd op geen inruil maar
is uiteraard bespreekbaar. Op al onze motorfietsen v.a.
4500 euro is BOVAG garantie mogelijk of anders vermeld.

Inruil is altijd bespreekbaar op onze motoren en auto's,
vraag ons naar de mogelijkheden.

De beste optie voor inruil is; dat u een bezoek brengt aan
onze showroom om de juiste prijsindicatie vast te stellen.
Is dit niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met
daarin een zo goed mogelijke omschrijving van uw motor of
auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Voor het maken van een afspraak of informatie over een
motor of auto mag u 7 dagen per week onze 24 UURS infolijn
06-53526767 bellen of WhatsApp'n.

Onze openingstijden :

Maandag t/m Woensdag : Uitsluitend na afspraak !
Donderdag t/m Vrijdag : 09.00 tot 18.00 uur.
Koopavond Donderdag : 19.00 tot 21.00 uur.
Zaterdag : 09.00 tot 17.00 uur.

Onze extra service : Buiten bovenstaande openingstijden is
altijd mogelijk een afspraak te maken! Ook s'morgens voor
9.00 uur, s'avonds na 18.00 uur of in het weekeinde om uw
droom motor of auto te kopen. Uitsluitend afspraak buiten
openingstijden op telefoon nummer 06-53526767 (24/7)
U bent tijdens onze openingstijden van harte welkom in onze
showroom. De koffie staat voor u klaar! Graag tot ziens in
onze showroom in Oosterwolde.

Met vriendelijke groet,

Team Hoekstra Motoren BV

Showroom Motoren:
Waardeel 1
8431 NC Oosterwolde FR
Opties en Accessoires:
24 UURS Infolijn 06-53526767., 25 XXL Foto's zie onze website, ABS ( Anti Blokkeer Systeem )., Actie prijs ZONDER inruil !, BOVAG Garantie mogelijk., Dealer onderhouden., Druk en zetfouten voorbehouden, Eerste eigenaar., Gunstige betaal mogelijkheden., Handvatverwarming., HISS Start blokkering systeem., Inruil en garantie is mogelijk, Inruil is mogelijk., Inruil motorfiets is mogelijk., Kofferset in kleur., Koffie is klaar !, Korting op helm en kleding!, Lid BOVAG Motorfiets bedrijf., Onderhoud serviceboek aanwezig, Prijs is inclusief 21% B.T.W., Ruim 90 Motoren op voorraad !, Sublieme nieuwstaat !, Thuis bezorging is mogelijk !, Topkoffer., Volledig gedocumenteerd., Vraag ons naar de voorwaarden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoekstra Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion