|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 4-kleps SOHC 1 cilinder. |
Boring x slag | 72|68.5 |
Cilinder inhoud | 279.1 |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 27|20|8250 |
Max. koppel | 26|6000 |
Koppeling | Automaat |
Versnellingsbak | V-matic |
Verhouding | |
Overbrenging | v-riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Centraal ruggengraatframe; stalen buis |
Vering voor | 35 mm telescoopvork, veerweg 102 mm |
Vering achter | Swingarm met dubbele dempers, 95 mm veerweg |
Remmen voor | 256 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven, gecombineerde 3-zuiger remklauwen, (ABS ) en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 256 x 5 mm hydraulisch bediende remschijf, gecombineerde 1-zuiger remklauw, (ABS *1) en sintermetalen remblokken |
Voorband | 110/70-16 (52P) |
Achterband | 130/70-16 (61P) |
Wielbasis | 1420 |
Lengte | 2100 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1220 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 169.1 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Pearl Nightstar Black / Mat Blacky Gray (inclusief topkoffer). Quasar Silver Metallic (inclusief topkoffer) |
Beschrijving | De SH legende gaat door
Met de opwindende SH300i, presenteert Honda met trots een dynamische norm in het middenklasse scooter segment voor de komende jaren. Als directe nakomeling van Europa's best verkopende scooter, de SH150i/ SH125i, erft de elegant en aantrekkelijke nieuwe SH300i een licht, compact en uitgebalanceerd ontwerp.
|