Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Honda NT 700 Deauville
Motor verkeert in een keurige staat
De kleur zwart metallic is echt geweldig en chique.
De motor word geleverd incl.
- Handvatverwarming
- Topkoffer
- Stuur verhoger/verlenger
Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt"
Teun of Richard zullen u graag verder informeren
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
Boring x slag | 81|66 |
Cilinder inhoud | 680 |
Comp. verhouding | 10.0:1 |
Kleppen | 8-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronisch brandstofinjectie |
Ontsteking | Digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 64.8|48.3|8000 |
Max. koppel | 66.2|6500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.571 (36/14) |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.7 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; steel twin-spar |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 115 mm veerweg |
Vering achter | Demper met instelbare veervoorspanning, 122,5 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven met 3-zuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 276 x 6 mm remschijf met 2-zuigerremklauwen en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 150/70 ZR17 (69W) |
Wielbasis | 1476 |
Lengte | 2218 |
Breedte | 776 |
Hoogte | 1320 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 236 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De veelzijdige motor voor woon- werkverkeer
Of je hem nu gebruikt voor het dagelijkse woon-werkverkeer of voor een leuke weekendtrip: de Deauville heeft een ongeëvenaarde reputatie als allrounder. De huidige Deauville, geeft nog meer rijplezier, comfort en prestaties. |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
| Coevorden, Drenthe |
| 0524-524977 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken