Nieuwsbrief:

HONDA  NSS 125 FORZA - 2023

Garantie: Ja
4753 Km
MAT CYNOS GREY
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
honda - nss-125-forza
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Deze Forza 125 Special Edition verkeert in absolute nieuwstaat en is extra voorzien van een Grote Topkoffer in kleur.

Nieuwprijs zoals uitgevoerd € 7.750,-

Fabrieksgarantie t/m april 2028

Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

Motoren onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie en inruil is helaas op deze motoren niet mogelijk.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion