Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2015

Garantie: Ja
13292 Km
Wit
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De ideale metgezel voor elke dag: Een betrouwbare Honda NC 750X uit 2015!

Ben je op zoek naar een motorfiets die je dagelijkse ritten net zo leuk maakt als je weekendavonturen? Deze Honda NC 750X, afkomstig van de eerste eigenaar, is dan precies wat je zoekt. Met slechts 13.292 kilometer op de teller is deze motor nog in topconditie en klaar voor nog vele jaren rijplezier.

De NC 750X is bekend om zijn ongeëvenaarde betrouwbaarheid en verbazingwekkende brandstofefficiëntie. De soepele parallel-twin motor levert een aangenaam koppel, ideaal voor zowel stadsverkeer als de open weg. De zithouding is comfortabel en rechtop, wat bijdraagt aan een ontspannen rijervaring, terwijl het lage zwaartepunt de motorfiets zeer wendbaar maakt.

Maar wat deze NC 750X echt uniek maakt, is de handige opbergruimte waar normaal de brandstoftank zit. Dit "frunk"-compartiment biedt genoeg ruimte voor een integraalhelm of je dagelijkse boodschappen, wat hem extreem praktisch maakt.

Deze motor is met zorg behandeld, altijd binnen gestaan en heeft een volledige onderhoudshistorie. De combinatie van het lage kilometrage en het feit dat hij van de eerste eigenaar is, garandeert dat hij in uitstekende staat verkeert.

De informatie in deze advertentie is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk
Eventueel ook geschikt voor A2/Code 80





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1980 - De XT 250, een "4-takt Super Trail", verschafte een hoge mate van off-road plezier waarbij het gebruikt kon worden voor de blubber, de bossen en enduro gebruik. De 250 cc ééncilinder was gemonteerd in een diamondvormig frame en had een gewicht van slechts 114 kg. Aan de achterkant werd een monocross demping gemonteerd, de eerste op een viertakt model.
© 2000 - 2025 Motoroccasion