Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2023

467 Km
Zwart
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nieuwe Honda NC 750 X slechts 467km oud incl:

  • Fabrieksgarantie
  • Eerste beurt
  • Boekjes

Zeer jonge Honda NC 750 X die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Slechts 467km oud!

Motor komt rechtstreeks van de eerste Nederlandse eigenaar (verkocht de motor omdat er nooit op gereden werd).

Na aanpassing ook geschikt voor het A2 rijbewijs!

ÉÉN MOTORFIETS VOOR ALLES

Zij die er eentje hebben houden van de NC750X Ze houden van de betrouwbaarheid en veiligheid. De hoogwaardige kwaliteit, de duurzame vormgeving, het comfort en de veelzijdigheid maken deze motorfiets perfect voor je dagelijkse woon-werkrit, maar ook voor een fijn weekendje weg. Innovatieve functies – zoals de ingebouwde opbergruimte – zijn absolute pluspunten, net als de karakteristieke motor, een tweecilinder die een aanzienlijk koppel levert en bijzonder efficiënt is in brandstofverbruik. Vele redenen dus om de NC750X lief te hebben. En nu hebben we hem nog beter gemaakt.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Honda
Model NC 750 X
Kleur Zwart
Segment Tour
Cilinderinhoud 745 cc
Kilometerstand 467 km
Bouwjaar Juli 2023
Garantie Fabrieksgarantie tot Juli 2028
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion