Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2016
nette nc750 xa
met zijkofferset
kan ook voor a2
boekjes erbij.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde viertakt, 8-kleps, SOHC paralleltwin |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 745 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 40,3 kW bij 6,250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 4,750 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,1 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe, diamant type |
Vering voor | 41mm telescoopvork |
Vering achter | Monoshock op Pro Link Swingarm |
Remmen voor | Enkele wave disc, 320mm, 2 zuiger remklauw en remblokken in gesinterd metaal |
Remmen achter | Enkele wave disc, 240mm, 1 zuiger remklauw en remblokken in kunststof |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1,535 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Candy Arcadian Red, Mat Gunpowder Black Metallic, Mat Pearl Glare White, Sword Silver Metallic, Glint Blue Wave Metallic |
Beschrijving | De NC750X zit boordevol krachtige nieuwe ontwerpelementen en biedt verbeterde prestaties. De motorfiets is voorzien van een verfijnde 750 cc motor, wielophanging met een lange veerweg en de gebruiksvriendelijke Dual Clutch Transmission, alles om het avontuur onbevreesd tegemoet te rijden.



Scrollen

 |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken