Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2021

Garantie: Ja
31437 Km
Zwart/Zilver
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda NC750X ABS. Zeer net en praktisch exemplaar! Volledig originele en top onderhouden motor! Een heerlijk comfortabele woon/werk en tour motor met een uitermate zuinig verbruik van bijna 1 op 30! De motor is 2 á 3 Centimeter verlaagd, aantrekkelijk voor de kleinere personen! 

  • Occasion bekijken en proefrijden? 
    Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en geen dubbele afspraken te hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief standaard garantie pakket, tenaamstelling, 10 Dagen all risk verzekering en zonder bijkomende kosten! (Tenzij anders vermeld)

     

    AMR Motorfietsen Standaard Garantiepakket: GRATIS!
    - 6 maanden en 6.000km Garantie (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
    - Kleine onderhoudsbeurt.
    - 10 Dagen all risk verzekering.

    AMR Motorfietsen Extra Garantiepakket: €399,-
    - 6 maanden en 6.000km EXTRA garantie! (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
    - Grote onderhoudsbeurt volgens fabrieks schema!
    - 10 Dagen all risk verzekering.

    Direct motor rijden: 
    Al onze motoren zijn voor de advertentie voorzien van onderhoud en in geval van import voorzien van een kenteken! Na uw proefrit kan de motor dus direct bij ons tenaam gesteld & verzekerd worden zodat u dezelfde dag nog kunt rijden! 

    Financiering:
    Ook het financieren van een motorfiets is bij ons mogelijk! Deze financiering kan worden aangevraagd bij onze aangesloten maatschappij: NUmotorrijden. (Let op, geld lenen kost geld!)

    Bezorgen:
    Als u niet in de gelegenheid bent de motor zelf te kunnen meenemen of ophalen, beschikken wij tegen nader te bepalen tarief over bezorg mogelijkheden! 

    Inruil van uw motor? Bespreek de mogelijkheden!
    Wilt u uw huidige motor inruilen? Stuur ons ter voorbereiding foto's van de motor inclusief kenteken, km-stand en onderhouds historie via WhatsApp of Email!

    Voorraad motoren:
    Voor onze volledige voorraad motoren, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Onze voorraad is actueel en dagelijks up to date! 

    Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
    Facebook: AMR Motorfietsen
    Instagram: @amrmotorfietsen

    Contact:
    AMR Motorfietsen
    Amsterdamseweg 13A
    1422AC Uithoorn
    Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
    Email: info@amrmotorfietsen.nl

    Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
    Zaterdag: 09:00 / 17:00
    Zondag: gesloten

    Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden! 

    Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
    Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!

Opties en Accessoires:
•  2 á 3 Centimeter verlaagd




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMR Motorfietsen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion