Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PEARL DEEP MUD
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Transmissie: Handgekoppeld, voetgeschakeld
Basiskleur: Zilver of Grijs

Pols Motoren in Waalwijk is actief sinds 1956 als exclusief Honda Motor dealer en tevens BOVAG lid.

U vindt bij ons alles op gebied van de Japanse motoren, accessoires, motorkleding, helmen en Honda Merchandise.
Tevens kunt u terecht in onze ruime werkplaats voor onderhoud, winterstalling, schadetaxatie en reparatie & banden.

U vindt ons in de Tuinstraat op nummer 9 in Waalwijk.

Onze openingstijden zijn:
Di - Do: 9.00 - 18.00
Vrij: 9.00 - 18.00
Zat: 9.00 -17.00
Zo - Ma: Gesloten.


Graag uw aandacht voor het volgende:
Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom (bij grote voorkeur op afspraak) en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

Wij houden van transparantie, daarom hanteren wij heldere all-in prijzen:
Onze motoren staan altijd geprijsd inclusief fabrieksgarantie of 12 maanden BOVAG garantie (occasions vanaf 3500 euro).

Is een occasion goedkoper?
Dan geven wij alsnog 3 maanden garantie.

Wij rekenen géén bijkomende afleverkosten, rijklaarkosten of andere onverwachte verrassingen bovenop de reeds vermeldde prijs.
Opties en Accessoires:
35kw (a2 rijbewijs) ombouw optioneel, Abs (anti blokker systeem), Btw-verrekenbaar, Euro 5 emissie normering, H.i.s.s. (honda ignition security system) start onderbreker, Led-richtingaanwijzers, Led achterlicht, Led koplamp, Origineel nederlandse motor, Traction control, Versnellings indicator, Windscherm, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pols Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion