Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 S C-ABS - 2014

Garantie: Nee
50592 Km
Zwart / Rood Red Bull
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Leuk Honda NC 750 S ABS in 35 kw uitvoering
Zeer makkelijk te rijden en lage opstap 
ideaal voor beginners , maar ook voor gevorderde rijders nog leuk

 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion