Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 S C-ABS - 2012

Garantie: Ja
13907 Km
WIT
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Opties/Accessoires oa: ABS

Al onze motoren en motorscooters worden zorgvuldig gecontroleerd en worden geleverd incl. 6 maanden Bovag garantie.
Hiermee kunt u zorgeloos geniet van uw droom motorfiets of motorscooter.
Naast ons ruime aanbod occasion zijn wij ook officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Deze occasion word geleverd met:

-6 Maanden Bovag garantie
-Een volle tank
-Een poetsbeurt
-10 Dagen Gratis ALL-RISK Verzekering (n.v.t. op scooters)

Afleverpakketten in overleg

Tevens bieden wij ook:
– Een uitgebreid motorkleding en helmen assortiment
– Ruime keus in motor accessoires
– Motor Reparatie
– Motorverzekeringen
– Financiering van Motorfietsen

U kunt altijd bij ons binnen stappen voor een vrijblijvende proefrit, ook de koffie staat altijd klaar!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion