Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 SE GOLDWING - 1989

Garantie: Ja
87565 Km
Metallic rood
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette Honda GL 1500 Goldwing
Bouwjaar: 1989
Tellerstand: 87.565km
Nieuwe voorband
Achteruit
Radio
Airbrush op topkoffer
Windwings
 


  • MotorCentrum Groningen
    Ulgersmaweg 137
    9731 BR Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorCentrum Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion