Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 ASPENCADE - 1993

Garantie: Ja
88680 Mls
Rood Mettalic
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
honda - gl-1500-aspencade
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda Goldwing GL1500 "Äspencade"

Prachtige Golding
Op deze Goldwing is de vorige eigenaar zuinig geweest.
Verkeert in een echt mooie staat
In de mooie metallic kleur rood

  • Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
    Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt" 

    Teun of Richard zullen u graag verder informeren

    Onze openingstijden zijn:
    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion