Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
70 kW
Teller:
42.921 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Semi-automaat
Schade: schadevrij
Garantie: Huisgarantie
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED koplampen, Schakelpaddles, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion