Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 450 REBEL - 1988

Garantie: Ja
53653 Km
ROOD METALIC
honda - cmx-450-rebel
honda - cmx-450-rebel
honda - cmx-450-rebel
honda - cmx-450-rebel
honda - cmx-450-rebel
honda - cmx-450-rebel
honda - cmx-450-rebel
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nog zeer nette Honda CMX450 REBEL classic model de hit van 1988 en zeer schaars.

Motor heeft als extra o.a.:

* Sissybar / ruggesteun
* Super laag model
* Uitlaten origineel en netjes
* Alle slijtdelen in goede conditie
* Incl. gloednieuwe accu
* Incl. originele NL handleiding en 2 x sleutel
* Loopt als een nieuwe, opstappen en rijden
* Klein deukje in tank
* kleine roest plekjes verder een toppertje om nog lang van te kunnen genieten .
  • Motorcenter Venlo al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.


    Ziet u de motor van u dromen, voor  bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag natuurlijk ook met volgend mobile nummer
                                                06-51305405


    We nemen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u op om een persoonlijke afspraak met in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion