Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 3869
In nieuwstaat verkerende Honda CL 500, afkomstig van eerste eigenaar.
Geschikt voor A2 rijbewijs. Resterende fabrieksgarantie.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde DOHC viertakt tweecilinder, vier kleppen |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | Vier kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine-injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 34 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 43.3 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Natte multiplaatskoppeling, assist/slipper |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch 41 mm voorvorkpoten, 150 mm veerweg |
Vering achter | Stereovering met vijftraps instelbare veervoorspanning, 45 mm ronde swingarm |
Remmen voor | Enkelvoudige zwevende remschijf 310 mm, tweezuigerremklauw |
Remmen achter | Enkelvoudige remschijf 240 mm, eenzuigerremklauw |
Voorband | 110/80R19M/C 59H |
Achterband | 150/70R17M/C 69H |
Wielbasis | 1484 mm |
Lengte | 2153 mm |
Breedte | 839 mm |
Hoogte | 1137 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Blue Sea,Green Metallic,Black Metallic,Energy Orange. |
Beschrijving | Weerspiegel jezelf

In 1962 debuteerde onze allereerste street scrambler onder de naam CL72. We vonden het intussen tijd om een nieuwe generatie te ontwikkelen, afgestemd op de hedendaagse straten. De nieuwe CL500 belichaamt een rauwe stijl en druipt van de details die verwijzen naar een rijke geschiedenis. Een krachtige, A2-compatibele tweecilinder staat gemonteerd in een stevig, compact chassis dat schreeuwt om gereden en gepersonaliseerd te worden. Net zoals het origineel. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken