Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 FS SPORT - 2001

45318 Km
Rood
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
honda - cbr-600-fs--sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CBR 600F 4I

Deze Honda hebben wij in mogen ruilen, na binnenkomst is deze CBR compleet geserviced bij ons in de werkplaats.

Onze monteurs hebben een grote beurt uitgevoerd,
compleet met klepstellen en Bougies vervangen, natuurlijk ook de olie het oliefilter en meteen het luchtfilter zijn vervangen.
De remblokken zijn vervangen en daarbij ook meteen de remvloeistof, verder zijn de balhoofdlagers en de voorvorkkeerringen vervangen.  
Ook de bobines zijn vervangen.

De Honda staat helemaal klaar voor het nieuwe seizoen, kom langs en maak die proefrit.
Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? Wij zijn bereikbaar op 072-5119292


 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion