Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 250 R C-ABS - 2012

Garantie: Ja
19689 Km
Zwart Mettalic
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
honda - cbr-250-r-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda CBR 250 R  C-abs

Uniek,  Vind m maar !!!!!!!!!!!!         

Een zwarte CBR 250 R met een keurige Km. stand

Word geleverd inc:
- Akrapovic demper

  • Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
    Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt" 

    Teun of Richard zullen u graag verder informeren

    Onze openingstijden zijn:
    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion