Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nette Honda CBR 1100 XX Super Blackbird, voorzien van:
Gecombineerd remsysteem
Witte knipperlichtglaasjes
Voorzien van nieuwe kettingkit
Blackwidow dempers
Originele dempers ook aanwezig
- Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
Voor voorwaarden lees onze website. - Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | In-line four, four-stroke, Liquid cooled |
Boring x slag | 79|58 |
Cilinder inhoud | 1137 |
Comp. verhouding | 11.0 : 1 |
Kleppen | 4 valves per cilinder |
Brandstof toevoer | Injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 150|109.5|9500 |
Max. koppel | 115|7300 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6-speed |
Verhouding | |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | 275 |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | DCBS (Dual Combined Break System), dual disc |
Remmen achter | DCBS (Dual Combined Break System), single disc |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 180/55-ZR17 |
Wielbasis | 1490 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 253 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING.
Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche.
NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
| Maasbree, Limburg |
| 077-3511541 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken