Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 125 - 2013

Garantie: Ja
23083 Km
Zwart, wit,
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele mooie A1 motorfiets HONDA CBF125. Deze motor is origineel Nederlands geleverd en heeft weinig kilometers op de teller.

Bouwjaar 2013
Tellerstand: 23083km
2 sleutels

In mooie staat en voorzien van sportdemper ( met db killer) voor een mooie sound.
Starten lopen en rijdt naar behoren.

HONDA THE POWER OF DREAMS.
Neem contact op voor vragen of voor het maken van een afspraak 0650266464 ook voor WhatsAppen.

Prijs €2100.- incl gratis op naam en gratis 1 maand verzekering ( dekking naar keuze).
Inruil geen probleem. 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion