Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 S TOPHALF - 2003

Garantie: Ja
11332 Km
ZILVER METALLIC
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
honda - cb-600-s-tophalf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Een bijzonder nette, door inruil verkregen Honda CB 600 S 'Top Half'.
Deze origineel Nederlands geleverde Honda heeft slechts 11.322 km ervaring, en dat is te zien. De conditie waarin deze Honda verkeert is echt uitzonderlijk.
Wie de motor als Sherlock Holmes met een loep zal bekijken, merkt een minimaal deukje op in de tank, maar dat is het ook.

Hij rijdt als een zonnetje, waarbij de 4 cilinders en 95 paarden nog altijd staan de trappelen om vaart te maken.
In combinatie met de Leovince uitlaat geeft dit ook een heerlijk sportief, maar niet overdreven geluid.

Zoek je een keurige en betrouwbare motor voor een vriendelijk budget, kom hem vooral bekijken en proberen.
Hij is de moeite absoluut waard en je bent van harte welkom.

Breng ons wel even op de hoogte van je komst in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

**Zomeravond bij Bosgoed**
Tropische temperaturen - Flexibele openingstijden
Met deze warme temperaturen overdag maken wij graag 's avonds tijd voor je.
Er gaat niets boven een heerlijk verkoelend zomeravondritje. Laat ons weten wanneer het je schikt, en wij zijn er voor je.
Wél op afspraak, maar áltijd vrijblijvend!

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.

Kies je voor een Bosgoed Motor dan kies je voor:
- Kwaliteit, zekerheid en veiligheid
Iedere motor wordt 'rijklaar' afgeleverd, met focus op betrouwbare, goed onderhouden techniek en veiligheid (banden, remmen etc).
Afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand is garantie aanwezig. Wat op deze motor van toepassing is, staat vermeld.

- Heldere en snelle communicatie
Wij zeggen wat we doen, en wij doen wat wij zeggen.
Wat wij beloven, komen wij na.
Op iedere vraag wordt snel gereageerd. Niet alleen binnen kantoortijden, maar 7 dagen per week, ook in de avond.
Wij helpen je graag om de juiste keuze te maken, maar altijd op een volledig ongedwongen wijze.

- Duidelijkheid en transparantie
Onze prijzen zijn altijd volledig inclusief, zonder enige vorm van verborgen kosten, in welke vorm dan ook.
Iedere motorfiets krijgt een technische controle, vastgelegd in een technisch rapport, zodat u inzage heeft in de uitgevoerde werkzaamheden om hem volgens onze kwaliteitsstandaard afleverklaar te maken.

- Tevredenheid
Wij worden écht blij van tevreden klanten en gaan heel ver om dit te realiseren.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion