Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ZELFBOUW - 1998

Garantie: Nee
5949 Km
Bruin rood
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: Unieke Harley Eigenbouw Chopper – Pure Klasse & Kracht

Voor de liefhebber van vakmanschap, karakter en brute kracht: deze eigenbouw Harley chopper is een waar kunstwerk op wielen. Volledig opgebouwd met oog voor detail en enkel gebruik van hoogwaardige materialen, is deze machine niet zomaar een motor – het is een ervaring.

Onder de tank klopt een S&S blok, bekend om zijn betrouwbaarheid, prestaties en iconische Harley-sound. Elk ritje wordt een belevenis, elke start een genot.

De motor is volledig opgebouwd met CNC-gefreesde billet aluminium onderdelen, wat niet alleen zorgt voor een high-end uitstraling maar ook voor optimale duurzaamheid en afwerking. Zelfs de SJP remklauwen zijn topklasse – krachtig, precies en gebouwd om te presteren.

Deze chopper is niet alleen een lust voor het oog, maar ook technisch in topstaat. Geen standaard fabrieksmotor, maar een met passie, kennis en vakmanschap gebouwde machine voor de echte liefhebber.

Perfect voor de mooiste ritten, events of simpelweg om trots in de garage te staan.

Specificaties in het kort:



S&S V-Twin blok – krachtig en betrouwbaar


Volledig eigenbouw frame


CNC billet aluminium onderdelen


Hoogwaardige SJP remklauwen


Unieke look & feel – one of a kind


Super netjes en professioneel opgebouwd



Laat je hart sneller kloppen en stap op deze unieke chopper. Ben jij klaar voor de rit van je leven?
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion