Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD VRSCA - 2002

Garantie: Ja
31265 Km
Black
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
harley-davidson - v-rod-vrsca
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Harley Davidso V-rod VRSCA
Bouwjaar 2002
Km Stand 31256
Motor start en rijd goed
Krachtige 2 cilinder injectie motor
Veel verchroomde accessoires 

Chroomwerk is helaas niet zo netjes meer

Inruil / Financiering / Bezorging mogelijk

Contact gegevens;

Huijgen Motoren & Scooters
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00

Zaterdag 08:00 - 16:00






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion