Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD MUSCLE VRSCF - 2010

Garantie: Ja
15200 Km
Zwart
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette Harley Davidson V ROD uit 2010
 
  • Bouwjaar 2010
  • Kilometerstand 15200 km
  • Vermogen 90 KW ( 122 ) PK

Bij Leidse Motoren kun je rekenen op motoren die dealer onderhouden zijn en worden geleverd met meerdere sleutels, alle benodigde boekjes en originele onderdelen. Financiering en bezorging zijn mogelijk, en je kunt je motor reserveren na een aanbetaling. Als RDW-erkende dealer bieden we bovendien de mogelijkheid om je oude motor in te ruilen.

info@leidsemotoren.nl
www.leidsemotoren.nl
+31 6 29 78 12 34
    • Financiering mogelijk
    • Bezorging mogelijk
    • Reserveren mogelijk na aanbetaling
    • RDW-erkend
    • Inruil mogelijk
    Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.

    +31 6 29 78 12 34
    info@leidsemotoren.nl
    Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00

Opties en Accessoires:

HD Alarm
Keyless
Uitlaat systeem
Led komplamp
Led knipperlichten
Achter veren elektrisch in hoogte verstelbaar
Achterband maat 260




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leidse Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion