Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD MUSCLE VRSCF - 2010

Garantie: Nee
29440 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Geen

Verkoop in opdracht van een klant; in zeer goede staat verkerende Harley-Davidson V-rod Muscle VRSCF van 2010:

Vivid Black;
29.440 km (5HD);
ABS;
KessTech regelbare uitlaatdempers;
Navigatiehouder;
Handvatverwarming;
Sidemount kentekenplaathouder;
Druppellader-aansluiting;
HD-Alarm met 2x FOB.

Deze V-rod Muscle is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘9-' op een schaal van 1:10.

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion