Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk: Harley-Davidson
Type: FXD / Dyna Switchback
Bouwjaar: 2013
KM stand: 48824 Km
Kleur: Mysterious Red Sunglo
Cilinder inhoud:1690 cc
Btw marge: Marge
Garantie: 3 Maanden
Opties en Accessoires: ABS.
Afneembaar windscherm.
afneembare sissy-bar
afneembare koffers.
2-1 uitlaat.
Vance & Hines dempers.
nieuwe White Wall banden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 103™ |
Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
Cilinder inhoud | 1690 cc |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofi njectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 5.200 tpm |
Max. koppel | 126 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | Natte plaatkoppeling, 9 platen |
Versnellingsbak | 6-versnellingen Cruise Drive™ |
Verhouding | 9.311 |
Overbrenging | Chain, 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,8 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | nee |
Frame | Met stalen platen verstevigd buizenframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 117 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | 130/70B18 63H |
Achterband | 160/70B17 73H |
Wielbasis | 1595 mm |
Lengte | 2360 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 695 mm |
Drooggewicht | 320 kg |
Leverbare kleuren | Ember Red Sunglo, Big Blue Pearl, Vivid Black |
Beschrijving | Je rijstemming verandert continu - geen probleem toch? De Switchback motorfiets kan, dankzij het verwijderbare windscherm en zadelkoffers, in een mum van tijd worden omgezet van cruising- tot touringbike en andersom. Verwijder ze voor een krachtige straatcruiser waar iedereen het nakijken aan heeft. Zet het windscherm er weer op voor een comfortabele, licht wendbare touringrit waar je zonder meer de hele afstand mee aan kunt. De strakke styling van deze antieke Harley-Davidson® brengt eenvoudig de weg op, met een vormgeving die zonder meer klassiek is: trouw aan zijn roots, maar tegelijkertijd ook ultramodern. De Switchback-model geeft je het gevoel dat je twee rijwielen hebt, in plaats van een. Het is een samensmelting van tegenpolen, waarmee je geen compromissen hoeft te sluiten. |
Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn.
Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions.
Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft.
U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom.
De koffie staat altijd klaar.
vriendelijke groet.
Team Joey’s Motor Ranch.
 |
Joeys Motor Ranch |
|
Veenweg 59
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
055-2019811
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken