Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
TE KOOP
In Opdracht van onze Client
FLHXS Street Glide Special 103
Frame Nr : 5HD1KRMC4GB640824
Kleur : Black Pearl / Ghost Flames
Eerste Toelating : 20-05-2016
Tellerstand : 53868 Km
Deze prachtige mooie streetglide is voorzien van :
* ABS
* Cruisecontrol
* Fat Tire voorwiel
* Screaming Eagel Stage 1 Luchtfilter
* Diag 4 Bike Software
* Jeckyl & Hide uitlaat systeem
*
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Luchtgekoeld, High Output Twin Cam 103™ met geïntegreerde oliekoeling |
Boring x slag | 98,4|111,1 |
Cilinder inhoud | 1,690 |
Comp. verhouding | 9,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 138|3,500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22,7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 32 mm, 4-zuiger vast |
Remmen achter | 32 mm, 4-zuiger vast |
Voorband | 130/60B19 61H |
Achterband | BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1,625 |
Lengte | 2,450 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 695 |
Drooggewicht | 356 |
Leverbare kleuren | Cosmic Blue Pearl, Hard Candy Black Gold Flake, Hard Candy Gold Flake, Velocity Red Sunglo, Charcoal Denim, Black Denim, Deep Jade Pearl, Vivid Black |
Beschrijving |
Kilometers maken gaat makkelijker dan ooit.
Dit is het antwoord op de vraag hoe je een touring machine vol laadt met premium features en toch de gestripte bagger look behoudt. Bekijk de binnenkant van de gelikte Project RUSHMORE batwing kuip, dan snap je wat we bedoelen. Je ziet daar het top-of-the-line 6.5 inch touchscreen infotainment systeem met BOOM!™ Box 6.5 GT audio systeem. En dan de details: in de kleur meegespoten kuiprand, 19-inch Enforcer voorwiel, custom achterlicht en kontje. En da's nog lang niet alles. Yes, hij is gestript, maar de Street Glide® Special is zeker geen karige machine.
|
A3 Motoren is gespecialiseerd in onderhoud en reparaties van Harley Davidson en Buell [andere merken zijn ook welkom]. Ook voor banden en accessoires ben je bij A3 aan het juiste adres.
Tevens dealer van Garmin, Nitrous Express, Motorcycle Storehouse, Drag-specialties, Zodiac, Hoco Parts en Custom Chrome.
Voor een afspraak of vragen kun je contact met me opnemen: 06-30410460
| Ospel, Limburg |
| 06-30410460 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken