Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Harley-Davidson CVO Streetglide
Bwj: 03-2016
Km stand: 16314 km
Motor: 1801 cc Twincam
6 versnellingen
Kleur: rood special paint CVO
Paul Jaffa 12" stuur
Jekill&Hyde uitlaat
Prijs: 25.950,-
incl service beurt
3 maanden garantie
- Al 30 jaar HD Specialist!
- Voor meer informatie:
HD Service Venlo
Telefoonnummer: 077-387 05 09
Email: info@hdservice.nl
www.hdservice.nl
Opties en Accessoires: Cruise Control, Electrische starter, Kofferset, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Twin-Cooled™ Twin Cam 110™ |
Boring x slag | 101,6|111,1 |
Cilinder inhoud | 1,801 |
Comp. verhouding | 9,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 156|3,750 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22,7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 130/60B19 61H |
Achterband | 180/55B18 80H |
Wielbasis | 1,625 |
Lengte | 2,450 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 690 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Black Liqorice with Midnight Cobalt flames, Atomic Red with Candy Apple flames, White Amethyst with Black Liqorice flames, Carbon Crystal with Phantom flames |
Beschrijving |
Allemaal zaken waarvan jij dacht dat ze nooit uit een fabriek zouden rollen.
Stel dat jij naar Faaker See wilt met een full-on custom look waarmee je de aandacht trekt. Maar je wilt ook een machine die helemaal up-to-date is qua techniek en touring comfort. En dat liefst ook nog rond een 110 cubic inches Harley-Davidson® V-twin. Kijk dan eens naar de CVO™ Street Glide®, met zijn waanzinnige Aggressor wielen, zijn premium Project RUSHMORE features en zijn heldere LED bullet knipperlichten. Waarom niet alles tegelijk?
|
| Dealerschappen: BOSS HOSS, INDIAN, VICTORY |
Welkom op onze website H.D. Service Venlo,
Al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in Harley-Davidson Motoren en Trikes. Een begrip in Venlo en verre omstreken.
Bij ons kunt u terecht voor al het werk aan uw Harley of Trike, van beurt tot een complete ombouw of zelfs een compleet custom gebouwde motor naar uw wensen. Wij zijn voor rewaco Trikes al meer dan 15 jaar importeur voor Nederland. We leveren nieuwe en gebruikte trikes in elke prijsklasse.
Er zijn altijd 25 trikes op voorraad.
| Venlo, Limburg |
| 077-3870509 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken