Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 114 FXBBS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
VIVID BLACK
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Deze nieuwe 2024 FXBBS Street Bob 114 in de kleur zwart is leverbaar.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Heb je De Harley-Davidson van je dromen gevonden, maak NU een afspraak voor een bezichtiging of eventueel een proefrit op je toekomstige H-D.
U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home

Wij hebben deze prachtige H-D binnenkort uit voorraad leverbaar en jij kunt hier binnenkort op rijden!! Bel voor een offerte of kom gezellig langs. De koffie staat klaar. Btw is eventueel zakelijk te verrekenen, vraag deze info. Best wel interresant!

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt. Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:

- Inruil van andere merken motoren en /of auto's is geen probleem.
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

H-D Oude Monnink Motors is al meer dan 50 jaar Harley-Davidson dealer en daarmee de oudste van Nederland.

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion