Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER S RH 1250 - 2021

Garantie: Ja
4846 Km
Wit
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
harley-davidson - sportster-s-rh-1250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze schitterende Harley Davidson RH 1250 Sportster S is een ware parel op twee wielen en met slechts 4.846 kilometer op de teller is deze motorfiets in mooie staat! Met zijn krachtige prestaties, iconische styling en verbluffende looks is de Sportster S een machine die echt tot de verbeelding spreekt.

De Harley Davidson Sportster S is voorzien van een indrukwekkende 1250cc motor die brute kracht en soepele acceleratie levert, waardoor elke rit een spannend avontuur wordt. Het gestroomlijnde ontwerp, gecombineerd met hoogwaardige componenten en technologie, zorgt voor een superieure rijervaring die je keer op keer zal verrassen.

Of je nu graag lange afstanden aflegt op de snelweg of juist de bochten op een bochtige route wilt opzoeken, de Harley Davidson Sportster S staat garant voor ultieme rijprestaties en ongeëvenaarde controle. Met zijn comfortabele zitpositie en uitstekende wendbaarheid is deze motorfiets perfect geschikt voor zowel de dagelijkse ritjes als spannende weekendtochten.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion