Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM CB XL 1200 - 2016

Garantie: Ja
4353 Km
Denim black
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
harley-davidson - sportster--custom-cb-xl-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties XL1200 Custom

-
1200 cc
- 5 versnellingen
- 16 inch voorwiel
- Zwarte velgen & gespaakte wielen
- mini ape stuur
- La rosa zadel
- 17 liter tank
- Forward controls
- ABS Remsysteem
- Alarmsysteem handsfree

XL1200CB uit 2016. Nederlandse motor met slechts 4.353 km op de teller. Voorzien van hoger stuur en bobber zadel. In populaire matzwarte kleurstelling. Motor is afgesteld op de testbank




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion